kuzeymomsss kesinlikle öyle eşim başlarda acemilikten mi ne alttan almadı bende yaşadım krizi 2 kez. 2.sinde rahatsızlandım 3 gün baş ağrım geçmedi ondan sonra hep alttan aldı bir daha hiç yaşamadım .
burcural1 kesin kolik olacak diye şartlamayın bence kendinizi. Ne yapalım insanız illa ki oluyor ben en çok kedim balkondan düşmüştü çok ağlamıştım bağıra bağıra. Yine de bebeğim kolik olur demiyorum. Bişey olmaz insallah sizi sinir edecek ne varsa uzak durun.