Merhaba kızlar eşim pazar günü üşüme ve baş agrısı olarak başladı 2gün öyle gecti ben üşüttü sanmıştım eşim ne olur ne olmaz hamilesin gidip bi test yaptırayım dedi ve gitti hiç ihtimal vermiyordum ama pozitif çıktı çok şükür başka bir belirtisi yok kötüleşmedi bugünde sadece eklem agrısı var. Kendini hasta hissettiginden beri benden uzak dur hasta olacağım demişti o zamandan beri uzaktık ama nede olsa aynı evin içindeyiz benim birşeyim yoktu ama sanki bugun bogazım tahriş olmuş gibi bir his var acaba bana da mı gecti diye korkuyorum. Hamileyken covid gecirenler varmı neler yiyip içtniz kaç günde atlattınız veya ilerlememesi icin ne yapabilirim🙏🏻