IlknurSrz Ay ben birazcık abarttım galiba 😅 13. Haftamda randevum vardı daa sormayı unutmuşum 🤦🏻♀️ ultrasonda bebişi görünce her şey akıldan çıkıveriyor, bir de unutmayayım diye not defterime sorularımı yazmıştım 😅 Heyecandan not defterimde çıkmış aklımdan 🤷🏻♀️ Cevap için teşekkür ederiim 🙏🏻🥰