Kızlar doğum edeceğinizi nasıl anladınız yani ben ilk gebeliğimde ne nişan be suyu geldi sancım vardı gittim 6 cm açılmam vardı aradan 3 yıl geçti hatırlamıyorum hiç birşey o gün ki her hangi bir durumdan anladınız mı metabolizmanız nasıldı mesela sancı nerelere vuruyordu