Birglbiray sedo112 ben öyle biliyorum canım ama öğütülmüş kullanılmamalı yazmışlar onu anlayamadım bende 😂
Busrakaya sedo112 hurmayımı diyorsunuz. Ben daha çok yeniyim 7+6 dayım. Hurma yememin şu anda bir sıkıntısı olmaz herhalde
sedo112 Busrakaya Canım daha cok yeni hamilesin aslında yemesen olabilir mantıken rahimde kasılmaya sebep olan bişey bu dönemde düşük falan yapar Allah korusun
Birglbiray sedo112 dene canım bakalım ne olacak ben yarını da geçircem apse yüzünden sonra başlıcm inşallah bi kaç gün düzenli kullanmak gerekiyor unutma 🤗😂