Mizgin44 bende Kan pıhtılaşması var, o yüzden kan sulandırıcı kullanıcam doğuma kadar. 19. Haftaya kadar rahattım, çok bi sorunum yoktu. Ama 19. Haftada ilk başta kahve rengi akıntı oldu, çok önemsemedim. Pembe olunca doktora gittim ama yine rahattım ama kırmızı kan gelince ciddi korktum. Şimdi içim rahat, anladığım kadarıyla çok kişide oluyor bu haftalarda.