24e kadar hiç bulantım yoktu. 24e girdim bulantı başladı öyle böyle değil. Her şeyden tiksinir oldum 😥 mutfağa giriyorum 🤮 wc giriyorum 🤮 kızım kaka yapıyor 🤮 kusuyor 🤮 sokakta hayvan dışkısı görüyorum, 🤮 lavaboda çöp kalıyor 🤮. Herşey okadar zorlaştı ki. Hormonlar arttı ondan herhalde. Umarım geçicidir. Bulantı çok, kötü ya. İlk, gebeliğimde 9 ay çektim. Bunda olmayınca çok rahattım Nazara getirdim kendini diye diye 🤣🤣🤣🤣