Kızlar ben 6 aylık evliyim henüz ara ara post atıyorum. Bu ayda bebiş bekledik ama olmadı kimi diyor ki 1 seneye kadar normal ama çevremde evlenenlerde hep hamile bende bazen diyorum ki neden bizim olmadı sonra her bünye bir değil diyorum ama ister istemez çevrenin de baskısı üzülüyor insan. Her neyse ben evlendikten sonra sancılarım oldu 1 Eylül’de özele gittim alttan ultrason ile baktı dedi ki sağlıklı yumurtaların çatlamış. Lakin öncesinde 10 günlük evliydim mantar enfeksiyon çıktı. Mantar sirkeli suyla taharet ile atlattım Enfeksiyon da bu ay biraz biraz geçti gibi çok şey denedim arı sütü polen karışımı, soğan suyu, monorol, üromisin vs. Bu ayda Yumurtlamam regl sonrası 13. Günde oldu 1 gün önce ilişkiye girmiştik gebelik ihtimali yüksek olabilir denildi ama olmadı. Bizde eşimle diyoruz ki Mart Nisan gibi yine olmazsa Dr a gidelim bir değerlerimize baksın. Sizce doktor erken der mi yine de kontrol eder mi? Temmuzun geçmesini mi bekleyelim