Lavinyam Selam kızlar hamile olmadan önce de tüy sorunum vardı ama şimdi göbegim kamyoncu göbeyi gibi kıllar çıkıyor aşırı tüylendim vitaminlerinde etdikisi var sanırım sizler de durum nasıl içimi ferahlatınn geçeçek miiii🤧
FusunF Lavinyam ben de hiç çıkmadı bu kıl olayı Amaa çıkanlardan duydugum kadarıyla Doğumdan sonra dökülüyormuş canım ☺️
Nznuuz Lavinyam ahaaa ben göbeğimin ortası komple aldı başını gidiyor annem dogumdan sonra dökülür dedi ama hiç dökülecek gibi durmuyor 😅
SerraveAnnesii Benimde kıllar aldı başını gidiyor 😂😂 ayda bir ağdaya gittikçe göbeğimi de aldırıyorum inşallah artmaz daha fazla😂
Ozlm007 Lavinyam herkes dökülüyor diyor canım benimde çoğaldı kısa sarı tüylerde siyahlaştı almayın diyorlar ellemeyin doğumdan sonra dökülecek diyorlar elimden geldiğince almamaya çalışıyorum ama benim de gözüme çok batıyor bikaç ayda bir aldırıyorum
Mihriballim İlk dört ay bı tüylenme yaşadım sonrasinda döküldü çıkmadılar normalde de lazerliydim sizler kaçıncı ayda yada haftadasiniz dökülür bence
Ozlm007 Lavinyam ben + bide çatladım kıla tüye bakamıyorum bile hiç gördükçe moralim bozulacak bakmıyorum dışından seviyorum karnımı 😅 sende öyle yap 😇
Lavinyam Ozlm007, 😂 😂 kız ben zaten açıp sevmiyorum eşim diyor aç seveyim karnını adam beni öyle görse bir daha karnımı sevmez, 😂
kubracyln Üff bende aynı durumdayım 22 haftalık olduk artık gözle hareketleri gözüküyor karnımı izlemek için açıyorum tüylere canım sıkılıp geri kapatıyorum 😩
Ozlm007 Lavinyam ahahahah benimkine bende dün dışardan hareketleri belli olmaya başladı göbeğim keşkül gibi sallanıyor gel dedim dikkatli bak çocuk resmen durdu kafasını çevirince geri devam 💃🏼 💃🏼💃🏼 Ama aç dese karnımı açar mıydım ıııı sanmam 😂😂
kubracyln Lavinyam inşallah dökülür normaldede tüylü biriydim iyice arttı psikolojimi bozuyor 😂 ağda variline girmem gerekecek yoksa 😂