Kızlar selamun aleyküm
Ben aralığın 13 de en son adet oldum
Daha olmadım kan verdim geçen cuma negatif çıktı Bugün idrar testi yaptım ikinci çizgi çok hafif çıktı sizde de böyle geç oldu mu sizce hamilelik çizgisi midir
Sarı enfeksiyonum var
1 senelik evliyim 2 kere kimyasal gebelik oldu daha da gebelik olmadı
Yardımcı olur musunuz?