Kızlar dünden beri hareketlerini hissedemiyorum dün gece sağ tarafıma yattım sadece hıçkırır gibi 5-6 kez bi his oldu onun dışında hissedemedim hiç
39+2 haftalığız acaba yeri daraldığı için mi böyle yoksa doğum belirtisi de olabilir mi korktum açıkçası eşim in işten gelmesine 4 saat var hastaneye gidelim dedi oda endişelendi o zamana kadar bekleyeceğim hareket eder mi diye
Karnımı sallıyorum tepki versin diye karnıma Fener falan da tuttum
Tatlı da Yedim ama yok