Kubra_2323 Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim kesenin boyutu 0.88 cm doktor gelişmemiş dedi adet tarihime göre 7+3 ama geç döllenme olduğu için 6+3 olarak değerlendiriliyor küçük mü kese bu durumu yaşayan var mı düşük tehlikem var
Mubufe Kubra_2323 ben 5+2 de karından görmüştü 6 mm demişti cnm geç döllenmedir belki hemen kötü düşünme
Kbr2525 Kubra_2323 Farklı bi dr bakıl derim benim bi Düşüğüm oldu dr kafasına göre bebeği gösterti halbuki hiç bebek yoktu kafaya da takma ilk bebeğin mi
Kubra_2323 Kbr2525 4 ayrı doktora gittim biri gördü normal dedi biri düşürürsün bekle dedi diğeri düşük tehliken var dedi ilk gebeliğim hepsi düşük tehlikem olduğunu söyledi ama
Kbr2525 Kubra_2323 iyi o zaman içimi ferah tut bende şimdi hamileğim 1 hafta geç geliyor sana dinletti mi peki
Kubra_2323 Oznur077 benimle neden bu kadar ümitsiz konuşuyorlar gelişmemiş tek kullandıkları kelime bu anlamadım