Aleyyo-09 Kızlar hastane çıkış seti yaptırmak istiyorum siz nerelerden hangi siteden ve ne kadara yaptırdınız memnun kaldıysanız sayfaları atar mısınız? Haydi hastane çıkış setlerinizin fotoğrafını atın😘❤️
Leylayz Aleyyo-09 merhabalar ben efuliannebebektasarim sitesinden yaptırdım güzel geldiler 270 TL ye yaptım https://resimyukle.io/g/SAqICsI0xl
tugbaacng Aleyyo-09 kargo dahil 245 tlye yaptırdım @madrebebek sayfasına https://resimyukle.io/r/XlFsxhc0Dj 🧿💙
eslemsi Bu 10lu hastane cikislari sartmidir ya 300 lira para veremem ben bunlara icim acir. Kizimda 110 liraya yaptirmistim 2bucuk yil once. ucmus fiyatlar
kuzeymomsss Nazlimom ne kadara yaptırdınız acaba? Çok güzelmiş rabbim güzel günlerde giydirmeye nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸 bende 13lü hastane çıkışı sipariş vereceğim ama ameliyathanede onları vermek istemiyorum. Başka bir set daha alacağım sizinkide çok hoşuma gitti ☺️
RumeysaNur34 Aleyyo-09 https://ibb.co/kBG9QGW https://ibb.co/myvzJ0x 3 ay önceydi sanırım 180 TL kargo ücretsiz aldım canım 😇 şimdi fiyatı nedir bilmiyorum instagram butikbebecik 💞😇🥰
kuzeymomsss tugbaacng çok teşekkür ederimm. Rabbim güzel günlerde giydirmeye nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸