Magnezyum kullanıyormusun. Bende hep var kasıl, ağrısı hiç geçmiyor. Gece dönerken bile sızlıyor. Magnezyum kullandım düzelir gibi oldu ama ilaç ishal yaptı diye bıraktım mecburen. Bide benim plesenta previa yani ondandır diye düşünüyorum. Arada Bi oluyorsa normaldir. Çoğu kişide oluyor çünkü. Ama gene de sorun doktorunuza. Ben hep unutuyorum 🤦🏻♀️