DenizOcakLafc Merhaba kızlar, Ateş ölçer konusunda kararsız kaldım , temassız alacağıma karar verdim marka ve fiyat uygun olacak şekilde öneriniz var mıdır ?
HaticeKoyuncu DenizOcakLafc biz bunu aldık yorumları gayet iyiydi fiyatı da uygun henüz kullanmadım. https://m.n11.com/temassiz-ates-olcer-jumper-marka-life-net-med-den-garanti-fatura-P232658587?Renk=Turkuaz&cid=604001&gclid=EAIaIQobChMI9rGDg6P03AIVjk0YCh0hGQKBEAQYASABEgL4BfD_BwE&gclsrc=aw.ds
DenizOcakLafc Ezgi14 şikayetlerini okudum yanlış ölçüm yaptığını diyenler çok fazla , sen kullanıyor musun canım bu markayı ?
Ezgi14 DenizOcakLafc yok kuzum ama almayi dusunuyorum hata payi 0.01 diyolar hastanedekilerle ayniymis nerdeyse. Ama icime sinmiyosa nukun kendi sitesinde derecesi indirimde
DenizOcakLafc HaticeKoyuncu evet canım bende inceledim bu markayı , biraz uzun ömürlü ve bildiğim marka olsun istedim omron’un tansiyon aletinden çok başarılı olduğunu biliyorum ona baktım çok pahalı değil hem ,teşekkür ederim 🙏
DenizOcakLafc Bbsra omron markayı inceliyordum şimdi 132 tl ye n11 den buldum , gayet güzel yorumları da 😍😍😍
Tosbagam Medisana nın kızılötesi ateş ölçeri var bende. Yine de hastanede kulaktan ölçülenle aynı sonucu vermiyor. Hatta hastaneye götürüp hem hastanenin hem kendi ateşölçerimle denemiştik bi derece düşük ölçüyor. Yine kullanmaya devam ediyorum. Pratik oluyor, ateşi yükseldi mi sesli ve renkli uyarı veriyor. Oda ve suyun sıcaklığını da ölçebiliyor
DenizOcakLafc Umudunukaybetme büyük ihtimalle omron alacağım canım gayet uygun ve güzel görünüyor , gece modu da varmış ve suyun falan da ısısını ölçüyormuş
Bbsra DenizOcakLafc aynen bende çok seviyorum :) eczanelerden daha iyi fiyata alabilirsin tanıdıgın eczane varsa eger
selenemiss Ben çok araştırdım en iyi derece markası alman beurer ft65 modelini aldım dün geldi baya beğendim yorumları çok iyi mutlaka bakın derim medikal markası