Gebelikte 8+5 teyim. Daha çok yeniyiz.
Bu 1-2 günlük süreç normalde regl olma tarihim ve şuan sanki regl olacakmışım gibi belirtilerim var inanılmaz can sıkıcı, acaba diyorum bünyemin dönemsel alışkanlığının etkileri mi ay valla kendimi dinlemekten delireceğim 😁🤪