Anne3214 Kızlar merhaba 40+2 deyim yarın suni sancı ile doğum başlatılacak. İlk doğumu da da suni sancı +epidural ile doğum yapmıştım ağrısını bildiğimden çok korkuyorum. Lütfen dua edin