minikpandammmm ozmus aynı ben de kahvaltıdan sonra tok içiyorum hapı. içtikten sonra hemen acıkıyorum. açlık krizi yasıyorum
Kbra41 ozmus bende kahvaltıdan sonra alıyorum ama bir süre sonra kendimi aç kurt gibi hissediyorum sizin bu yazınızı okuyunca bir düşündüm demekki sebebi buymuşş🙄😳
ozmus Sedaaaa2 valla 2 gün denedim. 2 gün içmedim hatta 1 gün bilinçli değil unutmuşum içmeyi o gün aa ben bugün yemekten sonra acıkmadım diyince farkettim içmediğimi😂😂😂 kazıntı yapıyor midemde 😁 aman neyse ne güzel işte olmasın sende😁😁
Sedaaaa2 ozmus kız acaba ben fark etmedım mi ki ama kahvaltıdan sonra alıyorum ben ozellıkle dedı doktorum kahvaltıdan sonra iç sabah tuket die 😂😂
ozmus minikpandammmm yaaa yaaalnız olmadığımı biliyorduum😁😁 sanki hiç bir şey yememiş gibi oluyorum resmen yaa
minikpandammmm ozmus evet o kadar midem kazınıyor ki açlıktan elim ayagım kesiliyor.. ialçtan sonra yine yiyorumm. bu ilaca başlayınca baya kilo da aldım .. yalnız değilsin canımm :))
ozmus minikpandammmm bende bende toplam 20 kilo aldım ya. Bırakayım dedim doktoruma bugün hayır bırakma dedi😔😂
ozmus Kbra41 yaaaa doktoruma da sordum bugün evet yapar açlık dedi 😁 demek sorun bizde değilmiş acıkmamız normalmiş😁😁
Gizmo90 Omegrav diye bir multivitamin kullanıyorum omega 3 oranı çok iyi o yüzden 1 gün içip 1 gün içmiyorum