Powergirls Kizlar yarin bebisimin ikili taraması var belki cinsiyet tahmini de yapar diye heyecandan duramiyorum hemen yarın olsaaa 11+1 olacağız yarin ultrasona göre 11+5 inşallah bi tahminde bulunur bi hafta daha sabredemicem😁
Aybiketopal Powergirls özeller söylüyor tahmini ben 12. Haftada yaptirmsitim erkeğe benziyor demişti 16 da kız oldugu kesinleşti 😬
sessizizleyici Powergirls bana 2li teste yüzde yüz kız demişti kaçınca haftada girdik onu tam hatırlamıyorum ama 12 yada 13 dük 😄
Ogretmen1anne Powergirls Ben de 11+2yim ultrason iki üç gün önde gidiyordu. Daha yaptırmadım tabi ikili test falan. Cinsiyet de belli olur mu ki o testte 🤭
Gamzeates Powergirls 11 hafta erken diye düşünüyorum ama tam 12 haftada ilk oğlumu öğrenmiştim ikili de ikinci hamileliğim bu bunda da 12+2 de öğrendim cinsiyetini inşallah öğrenirsiniz sağlıklı sonuclar alırsınız
Aybiketopal Powergirls ayrıntılı ultrasonu bekledim o yüzden kesinlessin diye 20. Haftada kesin kız dedi onlarda
Mutluhatun Ben 17. Haftaya kadar öğrenmedim değişiklik olur diye kendimi biliyorum net birşey demese bile gider alışveriş yaparım sonra elimde kalır😂 şimdi 17+5 erkek😂
Powergirls Ogretmen1anne testte olmaz da test ile birlikte cinsiyet tahmini yapıyorlar genelde bana 11 hafta için randevu verdiler 12.hafta olsa daha iyiydi😄
Seymanurrrr Powergirls 😂 acele etmeyin bende böyle dedim gittim bide 13 haftada gittim kız dedi 1 hafta sonra gel kesinleştirelim dedi dün gittim kordonun oturmuş asla ayırt edilmiyor pipi mi kordon mu 😂geçen hafta görmesem bu hafta kesin erkek derdim dedi 😂