Herkese merhaba
Öncelikle lütfen eleştirecekler yazmasın. Kızı olanın oğlu olmasını veya oğlu olanın kızı olmasını istemesini gayet normal buluyorum.
Çok şükür ki gayet sağlıklı 2 oğlum var ama ben bıcır bıcır bir kızım olsun istiyorum. 3 çocuğu kesinlikle düşünmüyordum ama şimdi ilerde keşke 3.çocuğu yapsaydım dememek için düşünmeye başladım. Beslenme ile cinsiyet belirleyenler varmış süt,yoğurt ağırlıklı beslenilirse kız çocuk olurmuş veya yumurtalama gününden önce ilişkiye girersen y kromozomu taşıyan spermler uzun süre dayanmadığı için sadece x kromozomu taşıyanlar kalırmış böylece kız çocuk olurmuş. Bunun gibi şeyler yapan var mı aranızda?