Merhaba iyi günler diliyorum bende hamileyim ve pazar günü kan vermiştim sonuç bugün çıktı btcg 61.66 hamilelik var değil mi kan sonucum çıkmadan önce zaten ıkı kere pozitif test çıktı 🙏🏻 ama affedersiniz test yapmadan önce lekelenmelerim oldu ilk hafta beyaz bi akıntıyla pembe leke geldi sonra akşamına kahve leke geldi ıkı gun sonra yıne az bi kahve leke geldi bi gün sonra yine kahve leke geldi ertesi gun turuncu leke geldi kötü bişey yoktur değil mi ?