Basakcim Serpiloral ben de 32.haftadayım. 12.haftadan beri hamile pilatesi yapıyorum. Ve hiç sırt bel ağrısı çekmedim. Eğer imkanınız varsa pilatesi öneririm kasları güçlendiriyor ve duruşunuzu düzeltiyor. Böylece ağrı olmuyor
Leylayz Serpiloral bende de oluyor ama çok değil fazla ayakta kalınca ağrıyor , size önerim oturunca sürekli sırtınızı yastıkla destekleyin
Nurr122 Serpiloral çok normal canım doktorum bana enfeksiyondan kaynaklı dedi inşallah en kısa zamanda geçer