Zeyderee Merhabalar, Konya kizilay hastanesinde Tuğba sekmenli tutsun hanım a giden var mıdır? Ilkkez randevu aldım merak ediyorum
Dogalanne Zeyderee Ben gidiyorum çok sevdim.Arkadaşalrım normal doğum yanlısı olduğu için çok övdüler.Doğum sırasında da çok memnun kalmışlar.Çarşamba randevum var inşaallah
OzgeSyr_ Merhaba bende mustafa başarana gidiyorum kızılay hastanesınde doğum yapan var mı memnun mu bende bunu merak edıyorum