TueNurelik Anneler süt sağma makinası manuel ve elektrikli olarak iki çeşit var alıp da memnun olanlar ve öneride bulunacaklar var mı acaba ?
Elifdilara TueNurelik ben de henuz araştırıyorum. Galiba avent alacağım.pahali ama hic memnuniyetsiz yorumu yok.
Devrimirem Lansinoh aldım cnm ben, netten aldım 210 tl ye. Elektrikli tekli aldım. Daha kullanmadım hamileyim şuan.
DenizGn Philips avent aldım sezeryan doğumdan sonra gelmeyen sütüm gelmeye başladı. Doğum yapalı daha 3 gün oldu ama o cihazı kullanmaya başladığımdan beri sütüm geliyor hem çok konforlu hemde biberonu falan tam bebekler için ideal. E bebekten 300 küsür tlye aldım