Seda5885 seddkilic05 canim doktor aradı 1100 ile 1300 arasinda dedi bperinatoloji bebegin kan akimina bakmali o temiz derse temiz derim dedi canım skldı
Seda5885 Gizem260 devlette yaptirdim ozeldeki doktorum aradi perinatoloji gormeden temiz diyemem dedi ozel damarlara giden yerlerde kan akisini gormeli dedi
Guncem Seda5885 ayy inanamiyorum bu nadil tesaduf suan sizinle ayni durumdayim. Doktorumuz da ayni yorumu da. Benim de trisomy 21 1:836 diye perinotolog kan akımı görmeli dedi. Yarin bi gidicez sevk eder insallah bizi. Siz naptiniz?
Adileeselvi Guncem Benimde risk 1518/1 çıktı perinatoloğa gittİm ilk gebeliğim de de vardı bunda da çıktı bebeğe kan akımı yavas gidiyor kordondan ilkinde hiç birşey kullanmadım bunda da coraspirin verdi doktor yani öyle çok sıkmayın canınızı 🙂🙏
Guncem Biz sabredemedik bakalim yarın bi özlem hanima gidicez. Nereye gonderiyosa bi an önce gondersin.
Guncem Adileeselvi tesekkur ederim. Biz de perinatolojiye gidecegiz haftaya. Ben zaten kan sulandirici igne kullaniyorum. Insallah faydasini goruyoruzdur.