Tazebirannee Merhabaa kızlarr 😌 hastane çantamı hazırlıyorum ama doğumda hemşireye ne vermek gerekiyo acaba 🥲
Zehra9616 Tazebirannee ozelse onlar soyluyolar cnm zaten ama devlltte odaya gelmeden sapka ve bez baglaniyo sonra bez kanguruya koyup ustunu ortuyolar odada giydiriyosun ank da oyle
Hilalbasak Tazebirannee canim ben hastahane cikisi takimi koydum bebek icin.Içinde zibini var alt ust takimi ,eldiveni,corabi ,patigi ,penye battaniyesi varr. Birde icine bir adet bez koydum
Elfvli Tazebirannee özel hastane de doğum yaptım. 10 lu hastane çıkışı koymuştum. Hemşire doğum haneye inmeden önce içinden gerekli olanları almıştı. Badi , alt ust zibin şapka eldiven corap ve birde battaniye.
Tazebirannee Zehra9616 özelde doğum yapıcam allahın izniyle ama doktorum dışardan gelicek o yüzden bi şey söylemezler sanırım 😕
Tazebirannee Hilalbasak teşekkür ederim. 😌 Bir de instagramda hep görüyorum bebekleri doğduğunda müslin tarzı bezle sarıp temizliyolar onu hastane kendi mi veriyo ? Bizim mi koymamız gerekiyo
SerraveAnnesii Tazebirannee Hastane bebeği temizliyor getiriyor canım sen temizlemeleri için bir şey vermiyorsun. Doğum yapmadım ilk gebeliğim ama böyle biliyorum
Hilalbasak Tazebirannee kuzucum onu kendimiz koyuyoruz.Ben 2 adet koydum.Hem alt açma bezi olarak kullancam bi tanesini Digerini ya kundak yparken yada puset ustune ortmek icin yani kendimiz goturuyorz🤰😁
SerraveAnnesii Hilalbasak her hastane farklı sanırım iki görümcem de doğum yaptı daha yeni öyle bir şey vermediler. Komşum geçen hafta doğum yaptı o da götürmedi 😂
Tazebirannee Elfvli bende 10 lu hastane çıkışı aldım direk onu koyar ekstradan da bez koyarım o zaman ☺️