Ouzunbiyik İlk testim 1615 di 2.gün tekrar baktırdım 4810 çıktı kızlar… 3 katı artış kötü bir durum mu acaba ?
elfkara Benim 438′di 4 haftalık hamile oldugumu öğrenmiştim kesinlikle deger artmış hamilesiniz bence ♥️🥰
Elika0 Ouzunbiyik biraz daha bekleyin bence görünebilir de görünmeyedebilir. Dayanabilirseniz 2-3 hafta bekleyip gidin kalp atışını da duyarsınız..