Minammm 32.haftaya yeni girdik eskiye göre biraz daha yavaş sanki böyle olunca huzursuz oluyorum bende sürekli parmaklarımla yavaşça tıklatıyorum hareket etsin diye canı isterse tepki veriyor üzülüyorum böyle olunca sizde de böyle mi?
Minammm Elika0 yok girmemiş pazartesi günü gittim doktora kanalda değil dedi bazen çok hareketli bazen hiç hareket yok alışık olduğum için sürekli harekete çok üzülüyorum
Minammm Zehra9616 ne kadar zormuş ya sürekli hareket etmesine alışık olunca insan üzülüyor illa dürtmek lazım
bgymuk bizde 32. haftadayız ama başı doğum kanalında bebişin o yüzden bol bol dinlen dedi bende bi saat hareket etmese korkuyorum hemen soluma yatıyorum 😔 seni çok iyi anlıyorum canım
Minammm bgymuk strese giriyor insan panik yapıyorum kendi kendime sonra biraz hareket edince mutlu oluyorum annelik böyle bişey demek ki 😊
bgymuk Minammm kesinlikle öyle ☺️ onlar iyi olsun da amaan korkutmasınlar bizi erkden de gelmesinler vaktinde sağlıkla inşallah 🤲☺️