esmerrmm Bebegim 3 ay 17,günlük oldu saclari seyrek .bebegin saclarinin kesilmesi gerekiyor bu konu hakkinda ne dusunuyorsunuz
Mimik esmerrmm canim ben kuaforum, bebeginin saclarini kessen deee… uzatsan daaaaa…usturaya da vursaaan, Asla degusmeyecek, bebeginin anatomisi, irsiyeti ve beslenmesiyle alakali saclarinin durumu… He baska bir sebep ise kesmek istemenin nedeni o ayri😅
esmerrmm Zehra9616 benimki sari saci ve seyrek ya kiyamiyorum kestirmeye acaba kestirmesemde gürlesirmi
Betl esmerrmm Gurlesmesi için çok da yararli olmuyor kiziminda öyleydi 1 yaşında kestirdim çok fark yok yine çok seyrek saçı
Mimik esmerrmm yok kuzim zerre etkisi olmuyor… 0 yaptigin icin, ilk uzadiginda bi diken diken oluyor, “ahanda kalinlasti ” diyorsun, uzadikca dokuldu hadi bi daha diye kendin kendine bi kisir donguye girersin😆