Havvauslu 5+4 deyim geçen 2 gün önce keseyi gördük doktor 2 hafta sonra gel dedi bana çok geçmiş gibi geliyor sizce haftaya gitmeli miyim önceki hamileliğim kalp atışı durması nedeniyle kürtaj oldum korkuyorum bu yüzden
Melisakpln Havvauslu Bende 5 haftadayım lese içinde gitmedim daha bazılar 5 haftada bile kalp atımı duyuyornuş vucuttan vucuda değişiyormuş
Yadebal Ben beş hastalıkken gittmistim kese vardı ama kalp atışı için bir hafta sonraya randevu verdi şükür kalp atışlarını da duyduk şimdi 30 haftalığız 🙏🏻 İnşallah dizinde aynı şekilde olur korkmayın sagliıkla kucağınıza alın doktora gitmeyi aksatmayın Havvauslu
Feyzaveannesi Havvauslu Kese görüldükten 2 hafta sonra bebeği görmeyi bekleriz demişti doktorum. Bende de dediği gibi oldu. Çok ileri bir tarih değil yani olması gereken bu
Hapyymami Kaç haftalıkken kalp atışı durdu ve belirti varmıydı hiç benimde ilk gebeliğim korkuyorum 7. Haftamdayım😒
Havvauslu Hapyymami sanırım 7 ya da 8.haftamda öğrendiğim ertesi günü kürtaj olmustum sizi zehirler demişlerdi benim çok kanamam oluyordu kanamam yemek borusunu sanırım yanlış bilgi vermieyim onu tıkamış beslenememiş
Havvauslu Yadebal aksatmıyorum ama 2 haftayı çok geç buldum tedirginim daha doğrusu aynı şeyleri yasamaktan
Kbrkrt Havvauslu benimde önceki gebeliğimde 6+3 te kalbi durmuştu 11 e kadar bekleyip kürtaj olmuştum. 7 den sonra gidilmesi daha garanti diye öyle çağırmıştır. Geçen hafta 7+0 da gittim ona rağmen kalp atışı duyduk ama henüz güçlü değildi 3-4 gün sonrası gitsem daha kesin olurdu diye düşünüyorum
Obrak Benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı şimdi 5+4 haftalığım keseyi gördük ama kalp atışını duyana kadar çok tedirginim
Havvauslu femme_sans_defense bende ikiz istiyorum babam ikiz teyzem ikize hamile belki olur diye bekliyorum