tugbaacng Dün doktorum kramp için magvital yazdı. İlacın üstüne eczane 1 su bardağı suda eritin yazmış, reçetede ve internette 75 milim yarım bardak suda eritin yazmıs, hangisi dogru
Zynp44 tugbaacng bende kullanıyorum sabha akşam 1 yazmış doktorum ben günde 1 tane içiyorum bir su bardağının yarısını dolduruyorum suyla öyle içiyorum
Zynp44 tugbaacng benim bardağım 500 700 mm arası ama büyük biraz senin 200mm bardağın varsa bir su bardağı olarak yapabilirsin
Aynur47 tugbaacng banada.kramp giriyor die doktor yazdi ama.hala.ilacı kullanmadim tadi nasıl.ya cesaret edemiom
tugbaacng Zynp44 bana da günde 1 tane iç dedi ama dediğim gibi 1 bardak suya mı karıştırıcam (eczanenin söylediği gibi) yarım bardak suya mı karıştırıcam (prospektüste yazdığı gibi)
Zynp44 tugbaacng bardak ölçüsüne göre işte. Standart su bardağın varsa 200mm olan ona 1 su bardağı yapıp içebilirsin. Eğer büyük su bardağın varsa evinde onun yarısına karıştır iç
tugbaacng Zynp44 evet tabiki biliyorum bunu ama birinde 75 milim diğerinde 200 milim su yazdıgı icin karar veremedim, yoksa 1 su bardağı zaten 200 milime denk geliyor.
Zynp44 tugbaacng sen bir su bardağı iç bende öyle içiyorum sadece su bardağım uzun büyük olduğu için yarım koyuyorum suyu etkisi gitmesin diye🤩
Banuka tugbaacng 1 su bardağına döküp içiyorum ben de.Günde 2 defa içince bağırsaklara da çok faydası oluyor
Gltsrmys Ben de yarım su bardağına karıştırıp içiyorum doktorum oyle demişti .gerci simdi gebelik sekerim cikti bayadir kullanmiyorum tatli oldugu icin sekerimi etkiler diye