Arkadaşlar 17 haftalık ikizlerime hamileyim. Şimdiye kadar evde vs hiç bulantım ve kusma şikayetim olmadı ama arabaya bindiğimde 10 dk sonra bulantı başlıyor ve işkence oluyor bu bana. Bu yüzden arabaya binip biryere gitmek istemiyorum kontrollere bile bu yüzden gidesim gelmiyor ama mecburen gidiyorum. Var mı bir önerisi olan arabada bulantı yaşamamak için ne yapılması gerekir?