Elifcyln28 aslında korunmanız gerekirdi , doktorun bu yönde bilgi vermesi gerekirdi . Şaşırdım 🌹zira normalde 3 ay, yogun bir operasyon ise 6 ay yeni gebelik istenmiyor . Nitekim ben de küretaj olduktan sonra , hekimim çok iyi kazıdım , herhangi parça kalımı olmadı lakin 3 ay önermiyorum , bedenin kendini toplasın demişti. Sağlıklı olanını yine nasip etsin size Allah dilerim . Sağlıklı günler .🌸