Fnen kkugu beta değerime sadec bir kere bakıldı 1000di oda, keseyi sonraki hafta gördük, bebeğin kalp atışınıda bir hafta sonra duyduk 🙏🏻 Yani 7. Haftada kalp atışını duydum
Meldaa55 Degerime bakmamistik 1 kere kan verdim zaten onda da ogrendigim zaman ama 8+2 de gitmistim kalp atisini duymustum
kkugu Cok tesekur ederim 🧡 benimde beta degerim 1000 cikti dun kan verdim nezman dokra gitsem diye dusunuyorum 🧡