Sevgi_ulu Anneler özelde nst fiyatı ne kadar biliyor musunuz bide siz kaçıncı haftada nst ye girdiniz
Zehra9616 Sevgi_ulu simdi gitsem muhtemelen nst gir dicektir bana ama randevuma 1 hafta var daha gittigimde mutlaka alirlar 33 hafta olucam cunki
-Ravza- Sevgi_ulu Nst ye devlette girdim 30.haftadan sonra giriliyor benim bulundugum yerde dogumu özelde yaptım
MerveNur- Sevgi_ulu 33+4te ilk nstye girdim sanırım. Muayene olduğum gün girdiğim için ek ücret almadılar
Busraferdi7 35+0 haftalık olduk gittiğim hastanede nst ücreti 70 tl önümüzde ki hafta kontrole gideceğim ilk defa nst bağlanıcak ve çatı muayenesi olacak ☺️
seddkilic05 Ben 34 te gittim sokmadı nstye devlete gidiyorum bu arada 1 şubata nst tarihi verdi o zamana 36 oluyorum
Sevgi_ulu seddkilic05 bana da 2 hafta sonra gel dedi gittiğimde 37 haftalık olucam ama randevu falan vermedi nst için
Aybiketopal Sevgi_ulu 35 de girmeye başladım her hafta giricekmisim artık 36 da da girdim haftaya hem nst hem çatı muayanesi var 75 TL nst ücreti
Zehra9616 Sevgi_ulu doktordan doktora degisiyo cnm bnmki soylemisti aslinda ama randevu olmuyo oyuzden gitmedim ben
Aybiketopal Sevgi_ulu evet 37 de bakar karar veririz duruma göre dedi nst de kasılma veya sancı çıkmadı zaten şimdiye kadar