Msna evet ilk dogumumdu şimdi kizima hamileyim keşke diyorum yine suni sanci olsa.. ilk dogumumda hiç sancım glmedi az az ağrılar olup geçiodu nst de hiç sancım cikmiodu 40. Haftada baktı doktorum 1.5 cm açıklık var bekleyelim 1 hafta dedi bekledik ama sancım olmadı 41. Hafta sonu yatisim yapıldı suni sancı verildi suyumuda doktorum patlattı ben suni sancıyla 3 buçuk saat sancı çektim 4 saatte herşey oldu bitti aclmam hmen olmustu