Boncugummmm 28. Haftamda hareketlerinin azaldığını hissettim, yani ufak ufak pıt pıt hissediyordum sanki birazda karnım ağrıyordu içim rahat etmedi doktora gittim, çok şükür bir problem yoktu. Ağrılarım olduğunu söyleyince doktor bi nstye bağlamak istiyorum dedi, nst boyunca bebeğim hep çok hareketliydi resmen beni yalancı çıkardı😂 şimdi 29. Haftamdayım çok şükür düzeldi yine