Babybaby033 Yaptıranlar sonuçlar nasıl? Birde sonuçlar İçin doktora tekrar gidiyor muyuz cunku ben ilk defa gitmiştim o doktora
ezgi0901 Babybaby033 doktorun numarası falan varsa arayıp bu durumu sorabilirsin. Benim sürekli gittiğim doktor yaptı sonuçlar ona gelince de bana mesaj atmıştı
Watashiva3454 Babybaby033 doktor yapmadı bana . Aracı bir şirkette yaptırdım yurt dışına yollandı kan. Mail olarakda doktorumadA yolladılar. Sonuçlarım negatif olarak geldi . 3-4 ayrı kromozom durumuna bakdılar . Sadece down sendromuna değil yani .
illwait Bazi laboratuarlar size gonderiyor siz kendi doktorunuza gonderiyorsunuz. Bazilari direkt doktora gonderiyor.
ipekveatlas sükürler olsun temiz geldi. ama o doktora geri gitmedim 1 kere görmüştüm zaten. tıbbi genetik bölümünden gidip sonuçları elden almak gerekiyo gidip aldım okudum anladım temiz. sonra kendi doktoruma mesajla da gösterdim oda temiz dedi
Babybaby033 Ne güzel hepinizinki temiz gelmiş maşallah lütfen bana da dua edin temiz gelsin cok korkuyorum her şey allahtan tabi ama insan üzülüyor🥺