Caglarass MeryemYavuz 4.5 aylık hamileyken bıraktırdım ben. Herhangi bi sorun olmadı, doktor da bana bırakmıştı kararı
ikiPrensesAnnesi20 MeryemYavuz bende hamileligimin 7 ayına kadar emzirdim kızım yaşına girdikten sonra biraktirdim
MeryemYavuz Sema15 Ablamda bu şekilde hamile kalmıştı ama ablam yurt dışında doktor kendini iyi hissediyorsan emzirebilirsin demişti ama insanlar çok tepkili bırak zehirler falan diyorlar hemen nasıl bırakacağız senin bebeğin kaç aylık
Nonamirce Sema15 19 yada 20 aylıktı. Nasıl kestiğim konusu tam bir travma çok zor oldu bebeğim içinde benim içinde. Yani tavsiye edebileceğim net bir şey yok. Çünkü çocuktan çocuğa fark oluyor. Eğer ek gıda da sorun yaşamıyorsanız siz daha rahat atlatırsınız
Sema15 MeryemYavuz benim bebeğim 10 aylık çocuk doktoru bırak dedi kadın doğum doktoru 1 yaşına kadar devam et dedi emzirmeye nasıl yapacağım hiç bilmiyorum
berram41 Bende emzirirken hamıle kaldım kızım 17 aylık tı sımdı oğluma hamıleyım 30 haftalık olduk doktorum istersen doğana kadar emzir bısey olmaz dedı ama benım sütüm kesildi kızım kendı bıraktı ben ugraşmadım
MeryemYavuz berram41 szin bebeğiniz büyükmüş yine benimki 8 aylık ben de kendi bırakır diye düşünüyorum
MeryemYavuz Caglarass ya benim aklıma takılan zehirleme falan olmaz demi yoksa benim için sorun değil emsin
Caglarass MeryemYavuz Yok canım zehirleme durumu hurafeden ibaret. Tadı değişince bırakan bebekler oluyomus sadece
Sema15 ikiPrensesAnnesi20 emzirmeyi bıraktırdıktan sonra biberon mama vs verdiniz mi ya da bıraktırma süresince