Evet kızlar Allah herkese böyle kolay doğum nasip etsin hep dua ettim 1 saat içinde olsun bitsin die şükür öyle oldu kntrol gittim tam 38+2 de yani dün 12 gbi nst bağlandım sancı çıktı açılma baktı dr 5 cm hemen yatış verdi 12:30 suni sancı takıldı kız kardeşimi aradım Meryem Ana otu suya koydu gerçekten çok işe yarıyor niyet ve inançla yapılırsa, hastaneye gelirken de 7 adet hurma yemiştim tam saat 2 de oğlum doğdu acilmam çok gzl ilerledi ebem dr çok iyiydi ebe kesi olmasın die sürekli yağ krem masaj uygulaması yapıyordu bizimki kordon dolamis 1 tane boynuna iyiki kntorl gelmiştim sancı bekliycektim yoksa .şuan ikimizde iyiyiz kesi dikiş vs yok ,adet sancıları oluyor sadece ,bebeğin 3200 49 cm doğdu merak ettiğiniz soruları sorabilirsiniz Rabbım hepinize kolaylık versin🙏