seon90 lotus0 canm ödem toplamıştır duş alacağın zaman oraya dayanabildiğin kadar kaynar su tut.benmde çok kötüydü doğumdan sonra ödem toplamıştı ağlıyordum artık.genel cerrahi bi duphalac vermişti bide kaynar suyu önermişti.iki güne geçmişti
ilsuuay gunbatimi Hamileyim bende bebeğin baskısından basurum oldu :/ doktor bana da bu kremi vardı rahatlattı baya bi
lotus0 ilsuuay Gerçekten doğal temiz içerikiymiş içim rahat kullabilirim o zaman ağrıyı yanmayı geçiriyo dimi çok canım yanıyoo
ilsuuay lotus0 Sabah akşam sürüyorum ben baya bi geçirdi canım al kullan boşuna ağrı çekme. Bi de sıcak suya otur gün içinde o da rahatlatıyo