Yagmurmerttt haklısın ben de böyle istiyorum, muammada kalmak da stres yapıyor seyahate çıkacaktım çıkamıyorum yolda başıma bir şey gelir veya gittiğim yerde, hiç operasyon yaptıramam başka yerde. Kendi Doktorum da 3 ay olursa zehirlenme ihtimali söz konusu demişti ne yapacağımı şaşırdım, sabah erkenden alınması için randevum var aslında ama gitmeyeceğim sanırım.