Merhaba arkadaşlar 3 gündür tansiyon düşüklüğü yaşıyorum 12 haftalık hamileyim sürekli başım dönüyor kafamın sağ tarafı zonkluyor kulağıma vuruyor tansiyonum sürekli 8 e 6 veya 10 a 7 cıkıyor doktor kontrolüm cumartesi günü bu tansiyon düşüklüğü bebeğe zarar verirmi ne yapmam lazım acaba bi bilgisi olan varsa yazabilirmi acaba 😔