minikkoalammm eezgitturk 77 kiloyla L beden almıştm çok da memnın kaldm çok rahattı iyiki depend vr 😁
bluees1207 eezgitturk şey depent ne acaba 😂😂😂 şimdi gooogle dan bakıcam tamamda ben nasıl hamileyim ben başarabilecekmiyim ya bilmediğim birsürü şey var 😞 sürekli değişik değişik birşeyler duyuyorum.
Poyrazin_annesi Vala bisi dıyım mi sıze 40 kılo olan biri bıle Xl alsa olur. Cunku depend cok sıkı bi yapıya sahıp asla belden düşmüyo . Ne kadar buyuk okadar ıyı bence. Bn L beden aldım ama sankı s beden gıbı. Esnek yapıya sahıp
Gmzeucr minikkoalammm ya ben 7 bucuk aylık hamileyim iki hafta önce gittiğimde 77 kiloydum büyük ihtimal doğuma kadar bi 85 olurum die düşünüyorum yanlız l xl almalıyım bilmiyorum bazısı diyo esnek yapısı l ta olur bazısı diyo xl olur sizce hangi beden alım
eezgitturk Gmzeucr işte bende şuan bunu öğrenmek için bu postu açtım canım😂 30+2 yim 75 kiloyum karnım çok yok ama bacaktan ve basenden alıyorum kiloyu. Muhtemelen XL alıcağım ya
eezgitturk bluees1207 yeni mi hamile kaldın canım 😂 hepimiz başta böyleydik yavaş yavaş alışırsın herşeye😂
Gmzeucr eezgitturk ben çok basenden almadım gübi yaa bende bilemedim iyki açmışssın o zamn 😂 burdan öğreniriz artk 🤩
bluees1207 eezgitturk 14 haftalık oluyoruz yeni ve ilk o yüzden bilgisiz tecrübesiz bir anne oluyorum
Poyrazin_annesi eezgitturk 72 kilo ben L beden aldm ama cok sıkıca saran bı yapısı var . Görünüşte s beden gbı duruyor
Gmzeucr minikkoalammm 85 kiloda l dar olurmu canım ondan kararsız kaldım zaten aslında bol olursa sızıntı olabilirde diyolar o yüzden biraz kararsız kaldım l alıcam ama oda dar olup rahasız etsin istemem 🥰
gulumse0611 eezgitturk bol olması daha iyi skınca sezeryan yeri acıyo ilk iki gün bn ikiz gebeliğimde l almıştm dardı şimdi tek diye l aldım 68 kiloydm 28 kilo almştm ikizlerde