Aytflz Benim de o haftalarda gelişimi normal ama suyu azdı. Her gün havuç suyu içmemi önermişti doktorum. Bu sayede bir kaç hafta içinde suyu normale dönmüştü şükür. Şu an 37+6yız. 9 gün sonra doğumum var. Yani havuç suyu bizi sonuna kadar götürdü diyebilirim