mucizegebelik6 Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım dün. Açlık 78 tokluk 180 çıkmış. Doktorum daha aramadı beni. Sizce yüksek mi. Referans araligi 130 ve sonrası yüksek göstermiş endişe etmem gerek mi sizce
Arya22 mucizegebelik6 Benimde 1.saat 185 2.saat 128 çıktı.açlığımda 82ydi. Doktorum dikkat etmem gerektiğini sınırda olduğunu söyledi sadece. Yemekleri yavaş ye tatlı az şeyleri de tadımlık ye dedi. 1.saatin sonucu sınır 180 miş az bir aşım olmuş yani.
mucizegebelik6 Baldandamla hadi yaa bebek 10 gun önden gitmesinin sebebi de şekerin yüksek olması mi acaba Kİ
mucizegebelik6 Arya22 cok degil yanı dmi. Çaya bile şeker atan bi insan değilim ama Daha dikkat ederim
Arya22 mucizegebelik6 Yani doktorumun dediğine göre sadece dikkat etmem gerekiyormuş daha yükselirse sıkıntıymış