Kızlar dün post açmıştım 13 haftalığız kahverengi lekem geldi dün sabah . Tabi çok korktum apar topar bebeğe bakmaya gittim çok şükür iyidi hareketliydi . Doktorum sistit olmuşsun dedi Çünkü yanmam sarı akıntım ve çok sık idrara gitme durumum vardı . Ve bulantılardan dolayı hiç su içemiyordum onunda etkisi vardı. Dün itibari ile bol su içmeye başladım aranızda geçirenler var mı nasıl atlattınız ?