Merhaba kızlar 6+1 geçen hafta doktora gittiğimizde kese göründü 10 gün sonra kalp atışı duyulur dedi ama bazılarında daha geç duyuluyormuş sanırım siz kalp atışını ne zaman duydunuz ve İstanbul gaziosmanpaşa da önerebileceğiniz hastane ve doktor var mı yeni yüzyıl hastanesi şefik beye gitmeyi düşünüyorum ama farklı doktor fikirlerinede açığım