ikibebekannesi35 melekkizim_00 Merhaba canım instagramda bir sayfa buldum oraya yaptırıyorum ürünleri ve işçiliği güzel evimede yakın güvenilir biryer sayfayı bırakayım fiyatları da uygun bir incele istersen. https://instagram.com/esilaaaksesuar?utm_medium=copy_link
Tazebirannee melekkizim_00 betusun_hediyelikleri sayfasından yaptırdım 300 lira 10’lu takım işleme ve kalitesi çok güzel tavsiye ederim 🥰 https://imgyukle.com/i/oDxX2x
Nurr122 melekkizim_00 HedİYelik.carsim sayfasında kapıda ödeme kargo dahil 235 TL ye yapturdim bir haftada elimdeydi
ikibebekannesi35 melekkizim_00 Bebe yaka tulum,şapka,eldiven ve yastık nakış işlemesi ile 210 tl ye yaptırdım
Tazebirannee melekkizim_00 evet ve kalitesi gerçekten çok iyi ☺️ Ben 28 haftalıkken sipariş verdim şuan 32 haftalığım dün elime ulaştı. Siparişi alırken haftanızı soruyo ona göre sizi sıraya ekliyo hangi tarihlerde gönderebileceğini yazıyo zaten ☺️