Şeker yüklemesinde 2.satimiz 187çıktığı için diyete başlattı doktor bu gün sağlık ocağında parmaktan açlık tokluk baktı doktorum açlık şekerim 88 tokluk da 2 saat sonra 114 çıktı teste ne kdr yansıyacağını merak etiğim için kaçamak yapıp kahvaltı da simit poğaça yedim :)) doktora da söyledim ztn kaçamak yaptığımı oda çok abartmadan azıcık olsa da hamur işinden yiyebileceğimi söyledi .şekerli olan herşey kesinlikle yasak dedi . zamanımız az kaldı ztn bebişlerimiz için katlancaz mecbur sizde durumlar nasıl :)